یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۵۸:۳۵

اولویت برنامه‌های ملی حفاری
کار بدون وقفه همراه با توجه ویژه به سلامت کارکنان
ایران دریلینگ: قائم مقام مدیرعامل ملی حفاری بر انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در مقابله با گردوغبار و ریزگردها در مناطق عملیاتی تاکید کرد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، دومین جلسه ستاد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونین در امور عملیات فنی مهندسی، مدیران، کارشناسان (HSE ) و سایر مسئولین شرکت در خصوص کارکنان مستقر در مناطق عملیاتی که در معرض گردوغبار قرار دارند برگزار گردید. در این نشست مهندس تاکایدی قائم مقام مدیرعامل معضل گردوغبار و ریزگردها را یکی از دغدغه‌های اصلی استان‌های غربی و جنوبی کشور عنوان کرد و گفت: همه وظیفه داریم با بسیج امکانات همکاری لازم را با ارگان‌ها، سازمان‌های مرتبط و استانداری خوزستان در جهت کمک به هموطنان عزیزمان بعمل آوریم.

وی افزود: هم‌اکنون کارکنان بیش از 20 دکل حفاری متعلق به این شرکت در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول کار می‌باشند و با توجه به شرایط ویژه حفر چاه‌های نفت وگاز، ادامه کار با بکارگیری امکانات و اقدامات پیشگیرانه برای لحظه ای متوقف نشده است. تاکایدی منابع انسانی را سرمایه اصلی شرکت قلمداد کرد و گفت : می‌بایست تدابیر ویژه‌ای برای حفظ سلامتی کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی برنامه‌ریزی و به اجرا درآید. قائم مقام مدیرعامل با توجه به غلظت گردوغبار بر رعایت دستورالعمل‌های (HSE ) تاکید کرد و گفت: در همین رابطه، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست نسبت به تامین ماسک‌های استاندارد اقدام و مدیریت خدمات در زمینه تغذیه مناسب، بویژه توزیع شیر اقدامات مطلوبی بعمل آورد. قائم مقام مدیرعامل به امکانات و تجهیزات صنعت حفاری در مناطق آلوده به گردوغبار اشاره و بیان داشت: ریزگردها و غلظت گردوغبار علاوه بر منابع انسانی بر تجهیزات و ماشین‌آلات دستگاه‌های حفاری نیز آسیب وارد خواهد کرد برهمین اساس می‌بایست تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات و ژنراتورها بعمل آید.

وی در ادامه گفت : مدیریت مهندسی می‌بایست با همکاری کارشناسان و متخصصان در خصوص انجام کار در شرایط گردوغبار راهکارهای مناسب را بررسی و ارایه دهد. تاکایدی با توجه به استقرار بیش از ده دستگاه حفاری در میدان آزادگان گفت: هماهنگی لازم از طریق خدمات پزشکی در خصوص ایجاد اورژانس ویژه در منطقه و استقرار تیم‌های پزشکی مجهز در کلیه دستگا‌های حفاری صورت پذیرفته است. قائم مقام مدیرعامل در خاتمه ضمن تقدیر و قدردانی از سخت‌کوشان صنعت حفاری در استمرار کار در بدترین شرایط آب و هوایی گفت : کار حفاری، کاری شبانه‌روزی، بدون وقفه و در بدترین شرایط آب وهوایی و بدور از امکانات شهری صورت می‌پذیرد و یقینا سلامت کارکنان در اولویت اول مدیریت ارشد شرکت قرار دارد ، براین اساس با تلاش مسئولین اقدامات بسیار مناسبی در راستای صیانت از نیروی انسانی و استمرار کار در دست اجراست. گفتنی است در این جلسه معاونین، مدیران، متخصصان و کارشناسان نظرات خود را در خصوص انجام کار حفاری در شرایط ویژه، اقدامات پیشگیرانه، تامین امکانات مورد نیاز، ارایه خدمات بموقع، فوریت‌های پزشکی، همکاری و هماهنگی با دیگر سازمان‌ها و ... ارایه نمودند.


  کد خبر : 624
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :